torstai 10. maaliskuuta 2011

Tervetuloa kotiin




Hei! Olen Hugo, tammikuussa syntynyt perropoika ja eilen illalla muutin uuteen kotiini. Yö meni ihan hyvin. Nukuin tässä uudessa pesässäni ja yöllä heräsin kerran pisulle. Emäntä taisi herätä useamminkin, koska hänen piti vahtia, nukunko minä. Joo, kyllä nukuin aamuun saakka ihan reippaasti enkä yhtään vikissyt.

Ensimmäinen päiväni on mennyt tutustuessa taloon ja aika hyvin jo olen tutkinut kaikki nurkat. Ruokakin on hyvää, vaikka voisin sitä ottaa vähän enemmänkin, mutta kun heti pitää ajatella noita linjoja, höh!

 Ihan kiva paikka, siis taidan jäädä tänne :)

Sain jo vieraitakin ja tutustuin Roope-koiraan. Mukava kaveri! Vauhtia riitti niin paljon, että meitä ei edes saatu samaan kuvaan. No, toisella kerralla sitten.



Emäntä ompeli minulle tällaisen loikoilutyynyn, aikas ihana ja pehmoinen.



Ulkona käydään vähän väliä. Se on tätä siisteyskasvatusta kuulemma. Kyllähän minä jo osaan, no aika hyvin ;) Samalla voi  tutkia lähiympäristöä. Lumi vaan saisi jo häipyä, kun näin pieni koira uppoaa noihin hankiin, kävin kokeilemassa.



Eikös olekin komeat maitohampaat!!


Hau hau  terveisin Hugo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...